Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

pe-o banca..

2 comentarii

M-am asezat pe-o banca obosita,
de timp si alte mii de calatori
ce-au zabovit in calea lor grabita,
mai tristi, mai veseli sau mai visatori…
Atat de nalta-i iarba ce-a crescut
in jur, printre picioarele-i tocite…
ce imi pareau crescute din pamant,
patru picioare, cioate invechite.
M-am asezat pe-o banca, obosita…
si gandul mi l-am agatat fara sa vreau
de-o aschie ranita, indoita,
drept jertfa, indraznind pe ea sa stau.
Cum ma suporti cu gandurile mele?
cand ai vazut in timp atat de multi?
si celorlalti le-ai oferit tacere…
cum, azi,mai poti pe mine sa m-asculti?
De cate banci avem nevoie-n viata…
de cate ori am vrea sa ne oprim…
sa ne-asezam, pe-o banca, intr-o piata..
si fara vorbe sa ne-nsufletim…
sunt mii de banci ce se tocesc de ganduri,
ce nu le apartin,dar le primesc…
Le multumesc ca-n repetate randuri,
tragandu-mi sufletul putin, ma odihnesc..

Mirela Câmpan

2 gânduri despre „pe-o banca..

  1. Esti printre putinele persoane ce-au vazut si s-au asezat pe aceasta banca a..vremii
    …inteleg( poate gresit) ca iarba a crescut, pe langa ea, iar acest lucru ma face sa inteleg ca ea, si-a implinit destinul fiind acolo pentru toti cei care au nevoie de o clipa de ragaz, dar s epare ca lumea este prea grabita s-o ia in seama….cu exceptii si arareori, acestea din urma lasandu-si amprenta prin incarcatura emotionala pe care ai resimtit-o tu asezandu-te pe ea…
    Lumina si caldura iti doresc.

  2. Poezia apartine Mirelei…nu stiu ce a vrut ea sa transmita dar eu am simtit cam asa cum ai descris tu…da, suntem atat de grabiti incat nu mai observam nici iaba care creste, nicio privire care ne zambeste !

    Lumina si iubire multa si tie ! Iti multumesc pentru prezenta si comentarii !

Lasă un răspuns

