Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

25 de gânduri despre „Miercurea fara cuvinte 2 – butterflies

  1. Invata de la fluturi….
    Superbe imagini.Aceea cu fluturele pe botul catelului e geniala!
    O zi faina sa ai!

  2. Izvor de fluturi

    Imi curg fluturi din ochii calzi,
    Imi curg fluturi pe obraz.

    Imi curg fluturi pe spatele rece,
    Imi intra-n gura sa ma inece,

    Imi curg fluturi pe nas, cand respir
    Ma umplu pe fata, ma improsca cu mir.

    Imi curg fluturi pe mainile slabe,
    Saruta mai jos picioarele albe.

    Imi curg fluturi cand te vad si tac,
    Sunt plina de fluturi in stomac!

    Imi curg fluturi randuri, randuri,
    Din ochi, din ureche si din ganduri.

    Roxana Matiasi

  3. Oamenilor mari le plac numerele. Când le vorbiţi de un nou prieten, nu vă întreabă niciodată ceea ce este cu adevărat important. Nu vă întreabă niciodată: „Cum sună vocea lui? Ce jocuri îi plac? Colecţionează fluturi?” Ei vă întreabă: „Câţi ani are? Câţi fraţi are? Cât cântăreşte? Cât câştigă tatăl său?” Numai atunci ei vor crede că l-au cunoscut.

    Antoine de Saint-Exupery în Micul prinţ

  4. sunt fericita…e bine sa pastrezi copilul din tine si, uneori sa-l lasi sa zburde….sa zboare…

  5. Superbe imaginile cu fluturi! Parcă ne-am vorbit.. și eu am postat imagini cu fluturi…
    O zi frumoasă! 🙂

  6. Sunt superbi! Îmi place mult grafica şi pictura digitală (precum cea cu băieţelul), parcă arată o lume de vis…
    O zi frumoasă îţi doresc!

  7. Grafica digitală este frumoasă, dar este lipsită de naturaleţe.

  8. Sunt drăguțe 😀 !
    Mă fascinează fluturii!

  9. Superbe creaturi! 🙂
    Seara buna!

  10. Pingback: NAPOBLOGHIA

  11. Nu ma pot hotara care imi place mai mult:)
    Sunt deosebite toate.
    Sa ai o zi senina!

Lasă un comentariu