Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

Am gasit oameni…

Scrie un comentariu

tumblr_mtrrfjMDXQ1rurwlto1_1280

Sunt obosit, suflet al meu, prea mult a durat peregrinarea, cautandu-ma pe mine insumi in afara mea.

Dar ratacind printre lucruri, am descoperit omenirea si lumea.

Am gasit oameni.

Si pe tine, suflete, te-am regasit, mai intai in imaginea omului si apoi pe tine insuti.

Te-am gasit acolo unde ma asteptam mai putin.

Acolo, din putul intunecat te-ai ridicat spre mine. Mi te anuntasesi dinainte in vise….

Cartea Rosie – CG Jung

Lasă un răspuns

