Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

Scrisoare pentru tine…

2 comentarii

Şi iată cum eu, o umbră trecătoare în viaţa ta , încerc prin cuvinte mici şi simple să-ţi risip ceaţa grea ce-ţi tulbură simţirea…

Vorbele mele deşi-s scrise mic, sunt din inimă rostite…

Tu pleoapă pală închisă peste lacrimi, înveţi şi azi ca ieri, cum este viaţa!

Umila mea părere este să păzeşti izvorul sentimentelor sublime, să faci în aşa fel încât să nu sece niciodată de amarul unor neîmpliniri trecătoare… eşti atât de grăbită, de parcă zilele s-au strecurat pe-o aripa de cuc şi vor să fugă-n depărtatul văzduh !

Îngrijeşte-ţi amintirile frumoase, să nu se stingă-n noaptea grea a vieţii, iar incendiul de iubire din inima ta mare, hrăneşte-l cu apa dăruirii şi aerul răbdării.

Dacă poarta toamnei în faţa căreia te-ai oprit e ferecată, nu te necăji suflete … ridică-ţi ochii înserării triste şi priveşte în dreapta… poarta primăverii e larg deschisă… te-aşteaptă doar să-i treci pragul. Nu trebuie decat puţin să-ţi ajuţi surasul…

La sfârşitul acestei scrisori lăsată cu duioşie între florile trăirilor tale… te rog să-mi  dăruieşti neuitarea gestului meu şi să transmiţi lumii că poarta primăverii am sudat-o special ca să rămână deschisă tuturor celor care au nevoie de mângâiere şi iubire !

Eu, primăvara ! 🙂

2 gânduri despre „Scrisoare pentru tine…

  1. M-ai emoționat…peste măsură. Oare de ce? 🙂

Lasă un răspuns

