Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

Imi cert sufletul…

Un comentariu

Îmi cert sufletul; il cert că visează; visurile dor. Lumânarea care imi frige inima e iluzia. Dar ceara se topeşte si acolo unde odată pâlpâia o lumina, e întuneric. Doare. Oftez. Condamnată să port blestemul realitatii, deschid ochii. Orfană de fericire, în straturile de beznă caut o rază evadată, nu soarele, nu… doar o rază. E noapte. Si e lună.
În jurul meu disting obiecte. Puţine. Un pahar cu viaţă din care nu pot să mă imbăt. Un ceas, mereu înainte. Mă împiedic de un eşec. Răstorn paharul şi viaţa este repede absorbită de pământul crăpat de sete. Ce înseamnă o scânteie în focul purificator al Iadului?
Nu ştiu de unde am venit, pentru ce am venit şi nu ştiu nici unde o să mă duc. Sunt un ignorant. Nu ştiu nimic. Ştiu doar să visez. Târâtă de eternitate între douâ zbateri de gene m-am surprins râzând căci sufletul îmi este răsfăţat de demonica iluzie.
Dacă cerul s-ar topi, unindu-se cu pământul şi cu lumea întreagă nu mi-ar putea potoli focul visării. Visurile dor. Fulgerată de lumină, închid ochii, ca o repetiţie pentru clipa ultimă, devin prizoniera timpului ratacitor. Mă trezesc. Sufar. Am visat că visez. Voi visa iar… si iar… si iar… Sunt o suferindă. Visurile dor…
Un gând despre „Imi cert sufletul…

  1. Frumoase cuvinte, aranjate cu o frumusete si mai deosebita.

Lasă un răspuns

