Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

Eu sunt

Scrie un comentariu

Eu sunt un zbor frant,
O melodie de aripi neterminata,
Un pas descult pe o palma fierbinte,
Un zambet pierdut in rasul tau.

Eu sunt o scrisoare de dragoste
Deschisa, dar niciodata citita,
O mana alunecand pe un pian,
Intr-o simfonie a cuvintelor nerostite…

Eu sunt o fereastra deschisa,
Pentru zborul viselor tale,
Dar geamurile mi-au inghetat fara rost
In ierni de asteptare…

George Sovu

Lasă un răspuns

