Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

Mama

4 comentarii

Am luat viata din a ta

Si m-ai simtit pe cand nici nu eram,

In lumea asta ce eu o numesc nebuna

Si tu vedeai ca-ncet cresteam.

La prima mea-ntalnire cu tine,

Cred c-am simtit ce-nseamna „mama”

Vazandu-ti mana ta pe trupul meu

Ce-l mangaia cu firea-i calma.

Incet, incet, am inceput sa cresc,

In fiecare zi alaturea de tine

Si sa invat sa iti spun „mama”,

Dar tu mai mult de-un infinit esti pentru mine.

Mi-ai dat viata din a ta

Si tot ce ai mai bun in tine am luat,

Nu ti-am cerut nimic, dar tu mi-ai dat

Mai mult decat incape-ntr-un palat.

M-ai invatat cum sa respect un om,

Cum sa-l iubesc si cum sa-i spun ce simt,

Mi-ai dat curaj cand teama eu simteam

Si imi cereai doar sa nu mint.

Sperai sa nu-ntalnesc vreodata

Minciuna si tradare-n jurul meu,

Dar cand le-am intalnit, mi-ai spus de-ndata

„Mai bine iarta, desi iti este greu”.

Sper sa nu ajung vreodata

Sa vad ochii tai albastri

Scaldati de lacrimi de durere

Si sa ramana-n veci ca niste astrii.

Esti pentru mine o prietena si-o mama,

Iar eu sunt pentru tine femeie si copil;

Vom fi alaturi pentru vesnicie

Razand cu lacrimi tandre pueril.

La multi ani, iubita mea mama !

4 gânduri despre „Mama

  1. Pe lume am venit plângând, iar mama râdea şi plângea, eram doar rodul unei iubiri imense…am mai plâns mult până am învâţat să zâmbesc şi să umplu chipul mamei de fericire, am zâmbit şi am plâns în continuare pănă am învăţat să vorbesc…să spun „mama” şi „tata”, cuvinte pline de iubire pe care iubiţii mei părinţi le-au sorbit cu nesaţ…m-au învăţat să fac primii paşi în viaţă, mi-au fost alături mereu…Acum, am luat eu locul părinţilor mei, am trecut prin aceleaşi momente ca ei… totul este ciclic…

    Frumoase versuri, frumoase gânduri închinate celei mai minunate fiinţe din vieţile noaste.

  2. la multi ani frumosi mamei 🙂
    sa o tina dumnezeu sanatoasa si sa va bucurati una de cealalta mereu!

Lasă un răspuns

