Raza de lumina

Sufletul are incredere in raza de lumina – Victor Hugo

Ruga

Scrie un comentariu

dă-mi palma ta să-mi înnoptez dorinţa
să nu mai văd în ochii zilelor sticloşi
hulpavul întuneric nemilos
ce-mi roade visul fraged pân’ la os.
vreau să mă ghemuiesc într-un ungher al vieţii
lipită de podeaua sufletului tău
să-mi hibernez clipa de fericire
în albul anotimp al neputinţei .
îmbracă-mă de-ai să mă vezi că tremur
cu hainele tăcutelor iertări
să nu mai strig fără s-auzi în geruri
cuvinte de pământ…sfârşit.
îmi voi dormi tacută resemnarea
şi timpul meu cârpit de suferinţă
în palma ta voi fi o linie curbată
spre estul trupului cu vârful de săgeată.

Mirela Apintilioaiei

http://eu-mirela.blogspot.com/

Lasă un răspuns

